Hvordan vores kultur får ting til at ske?

Vi har skabt en løsning til serviceteams, der ønsker at få tingene til at ske. Hvorfor? For det er præcis det, vi også brænder for. Vores medarbejdere går op i at gøre en forskel, at hjælpe menneske samt at lære og forbedre sig sammen. De er drevet af ønsket om at skabe organisationer, hvor alle kan trives, hver eneste dag. Og vores åbne, flade organisationskultur giver dem frihed til at gøre præcis det.

Sådan startede vores historie

I halvfemserne arbejdede vores CEO, Wolter Smit, som programmør i en lille it-virksomhed, mens han var universitetsstuderende. Hans ven Frank Droogsma, TOPdesks medstifter, arbejdede der også som helpdesk-operatør.

Både Wolter og Frank oplevede på egen hånd, de problemer, som helpdesk-operatører stadig står over for i dag. Så de rullede ærmerne op og begyndte at kode på et loft i Delft. Deres mål? Hjælpe andre virksomheder med at gøre deres service bedre, enklere og smartere.

Over 25 år senere er Wolter inderst inde stadig en nørd. Selv om han ikke rigtig koder længere, er han stadig aktivt involveret i udviklingen af vores software.

Medarbejder, der holder TOPdesk-logo

Vil du se, hvordan TOPdesk fungerer?